Mit tanulunk a 6-os tanfolyamon?

Mint minden One Brain tanfolyamnak, ennek is meg van a maga speciális helye és szerepe a One Brain képzési útjában.

A kulcs: Lényegi énünkben elszenvedett sebeink, és a fájdalomhoz való irracionális ragaszkodás blokkolják testünkben az éltető energiák áramlását. Ezek az energia blokkok hosszabb távon szegényesebb testi működésekhez, mi több: fizikai fájdalmakhoz vezethetnek el minket.

Bár a cél számunkra sohasem a fizikai vagy mentális tünetek kezelése – ez az orvosok, pszichológusok, pszichiáterek feladata, az energiablokkok eltávolítása, a viselkedésünk tudatos megválasztása kaput nyithat számunkra, hogy életünket olyan irányba változtassuk, hogy békésebb, örömtelibb és kielégítőbb legyen.

Milyen korrekciókat tanulunk ezekhez a célokhoz?

  • Fájdalomviselkedési formák: életünk fájdalmas pontjai improduktív viselkedéshez vezethetnek. Ám van kiút, ha hajlandóak vagyunk megtalálni ügyünkben a helyes, előremutató viselkedést.
  • Vizuális motivációs kártyák: egy-egy érzelmi állapot vizuális megjelenítői. Segítségükkel felismerhetjük reakcióinkat, ezek múltbeli gyökereit, sőt jövőbeli kihatásait is.
  • Sokan tudják már, hogy elnyomott érzéseink a testünkben landolnak. Ezeknek a korrekcióknak a segítségével felszabadíthatjuk izmainkat az érzelmi stressz következményei alól.
  • Bal-jobb polaritás integrációja: a hosszú név komplex korrekciót takar, amelynek segítségével teljes mélységében képesek vagyunk átlátni ügyeinket túllépve azon, hogy önmegtagadásunk árán is nélkülözhetetlennek kell lennünk.
  • Vénás-artériás energia áramlásának blokkja: Az érzelmi blokkok nem csap az izmaink, hanem a szerveink energiaáramlását is érinthetik. Ezzel a korrekcióval a véráramlás energetikai blokkjait tudjuk oldani, így szerveink kiegyensúlyozottabb energiával tudnak működni.
  • Meridián energia korrekció: Az ősi kínai tudás csodálatosan kombinálható a One Brain rendszerrel. Az 5 elem rendszeren belüli egyensúly megteremtése kiegyensúlyozott energiákhoz vezet minket.


Oldási készségek:

Újabb hasznos kreatív stresszoldó eszközöket tanulunk alkalmazni, amelyek hatékonyan vezetik fel a felgyülemlett negatív érzelmi töltést. Megismerkedünk a generációs oldás fogalmával, hogy képesek legyünk generációkon áthúzódó viselkedési mintáink megvizsgálására is.


Láthatod, hogy a képzési út minden egyes pontja kiteljesíti a tudásodat, hogy gyengéden, biztonságosan, hatékonyan segíthesd klienseidet a változások útján.

Mit tanulunk a One Brain 12-es szintjén?

A One Brain módszeren belül minden egyes tanfolyamnak megvan a maga szerepe úgy a tanulási folyamatunkban, mint az önismeretünkben. Vannak tanfolyamaink, ahol inkább a stresszoldó technikák megismerésére, begyakorlására kerül a hangsúly. Más tanfolyamokon pedig az önismeret mélyítése, bizonyos egyetemes, mindenkit érintő ügyek feltárása és oldása adja meg a fókuszt számunkra.

A Konzultáns Praktikum, a One Brain tanfolyamok 12-es szintje, arra szolgál, hogy hozzáértő közönség előtt megmutathassuk eddig megszerzett tudásunkat, és visszajelzést kaphassunk róla.

Folytatjuk azt a sorozatot, amelyben szeretném nektek lépésről lépésre bemutatni a One Brain módszer képzési útját. Ez a képzési út 364 órányi tanulást foglal magában, és nagyon alaposan felkészíti az ezzel a módszerrel dolgozó, a képzési utat végigjáró segítőket az érzelmi stresszekkel való gyengéd, biztonságos és kliens által vezetett munkára.

Mi ennek a tanfolyamnak a célja?

A Konzultáns Praktikum (One Brain 12-es) tanfolyamon a cél, hogy ráláthassunk arra, hogyan is állunk mindazoknak az eszközöknek (oldási folyamat, korrekciók, kommunikáció) használatával, amelyeket a képzési út során elsajátítottunk.

Vizsga vagy vizsgálat?

Sokan azt gondolják, hogy egyfajta vizsga ez, ahol meg lehet bukni, és emiatt a hallgatók gyakorlatilag rettegnek ettől. Angolul assesement-nek hívják, és nem examination-nek! Tehát inkább vizsgálat, mint vizsga. Olyan lehetőség, ahol visszajelzést kaphatunk mind az erősségeinkről, mind a hiányosságainkról, hogy magabiztosan, a hiányokat pótolva rugaszkodhassunk neki az igazi minősítő tanfolyamnak, ami a Konzultáns Facilitátori tréning, azaz a 13-as szint.

A “vizsgálat” során minden hallgatónak be kell mutatnia egy teljes oldást a csoport és a 3in1 által felhatalmazott oktatók előtt. Aztán a bemutató után visszajelzést kap a hallgató mindarról, amit a csoport megfigyelt. A csoport tagjai egy szigorú séma szerint jeleznek vissza, amit kiss-wish-kiss módszernek szoktak hívni. Azaz minden csoporttag elmond valamit, ami neki nagyon tetszett az oldásban, aztán egy olyan dolgot, amit szeretett volna látni, és végül ismét egy neki tetsző dologgal kell zárnia a visszajelzést. A bemutatót végző hallgató pedig csak annyit válaszol a hallottakra, hogy “Köszönöm”.

A jelenlevő felhatalmazott oktató vagy oktatók bővebb és részletesebb visszajelzést adnak, amiből nagyon sokat lehet tanulni.

A tanfolyam végén egyedi házi feladatokkal térnek haza a hallgatók arra vonatkozóan, hogy mit kell még alaposabban tanulmányozniuk vagy gyakorolniuk a következő szintig.

Hogyan készülj fel?

  • Ismételd át a számodra nehezebben érthető korrekciókat.
  • Keress gyakorlópartnereket, alakítsatok gyakorló csoportot.
  • Olvasd újra Thomas Gordon: Szülői eredményességi tréning című könyvét.
  • Menj gyakorló napra vagy kérj konzultációs lehetőséget oktató(i)dtól.
  • Ha izgulsz a bemutató miatt, kérj rá oldást, hogy ne blokkoljon ez a helyzet.
  • Csinálj az oktatód előtt egy oldást, kérj rá visszajelzést.

Hogyan dolgozd fel a tapasztalataidat?

  • Dicsérd meg magad, hogy sikeresen túljutottál a 12-es szinten.
  • Végezd el a házi feladatodat.
  • Olvasd át a jegyzeteidet, amit a többiek oldásáról készítettél. Karikázd be egy színnel azt, ami tetszett, ami a társad oldásából jó ötletként átvehető.
  • Karikázd be egy másik színnel azt, amiről úgy láttad, hogy az nem szolgálja az oldás céljait.
  • Tisztázd le a jegyzeteidet. Írd le magadnak a legfontosabb tanulságokat külön is.
  • Készíts tanulási tervet a házi feladatod elvégzéséhez.

Bízom benne, hogy sikerült csökkentenem a stresszedet ezen a témán, és minél többen találkozunk ezen az izgalmas tanfolyamon.

Mit tanulunk a One Brain 9-es szintjén?

Folytatjuk azt a sorozatot, amiben szeretném nektek lépésről lépésre bemutatni a One Brain módszer képzési útját. Ez a képzési út 364 órányi tanulást foglal magában, és nagyon alaposan felkészíti az ezzel a módszerrel dolgozó, a képzési utat végigjáró segítőket az érzelmi stresszekkel való gyengéd, biztonságos és kliens által vezetett munkára.

A One Brain módszeren belül minden egyes tanfolyamnak megvan a maga szerepe úgy a tanulási folyamatunkban, mint az önismeretünkben. Vannak tanfolyamaink, ahol inkább a stresszoldó technikák megismerésére, begyakorlására kerül a hangsúly. Más tanfolyamokon pedig az önismeret mélyítése, bizonyos egyetemes, mindenkit érintő ügyek feltárása és oldása adja mega fókuszt számunkra.

A One Brain 9-es szintje inkább az utóbbi típusba tartozik. Ám az önismeret mellett még egy nagyon fontos funkciót is betölt: Lehetőség van itt a hallgatók számára a teljes eszköztár birtokában gyakorolni az oldási folyamatot.


A tanfolyam címe: gyermekkor, szexualitás (nemi szerepek), öregedés.

Gyermekkorunk legfőbb félelmei a kicsiségünkből és a világ irántunk való közömbösségéből fakadnak. Ezek miatt megtagadjuk az önmagunkról való tudást, a választási lehetőségeinket.

Elveszítve önmagunkat nem marad más, mint megfelelni azoknak az elvárásoknak férfiként vagy nőként, amelyeket a társadalom támaszt elénk.

Majd ahogy telnek az évek, “rögeszmésen” ragaszkodunk eddig kialakult mintáinkhoz, és nem vagyunk többé nyitottak a világ kínálta újdonságokra. Mivel nem tanulunk már semmi újat, elménk veszít az élességéből, öregesen kezdünk gondolkodni, nem vagyunk nyitottak többé a világ által hozott változásokra, nem élünk a jelenben. Testünket pedig egyre inkább koptatja a stressz. Így öregszünk mind testileg, mind mentálisan, míg el nem jön az átlépés pillanata, amit legtöbben a félelemtől remegve várunk. És, bár ÉLNI már nem szeretünk, a halál is rémisztő árnyékként tornyosul felettünk.


A 9-es tanfolyam célja

Amikor oldjuk gyermekkorunk félelmeit, a nemi szerep elvárásoknak való kényszeres megfelelést, az öregedének azt a rögeszméjét, hogy testileg-szellemileg le kell épülni ahhoz, hogy “megfizessünk a múlt bűneiért”, akkor végre újra kapcsolatba kerülhetünk az önmagunkról való tudással, visszanyerhetjük választási lehetőségeinket, és végre jól érezhetjük magunkat abban a jelenben, amiben éppen élünk.

Remélem, sikerült kedvet csinálnom nektek, hogy folytassátok a képzést, hogy eljussatok ehhez, a nyugodtan mondhatom, sordöntő tanfolyami szinthez. Ha pedig a témák vagy akár az oldások gyakorlása időszerű a számodra, ne tétovázz, hanem gyere, és ismételd meg ezt a szintet.


Az idei tanfolyamok időpontját itt találod:

https://www.chironstudio.hu/tanfolyamok

Miről is szól az advent?

Ha igazán hasznát akarod venni a posztnak, akkor ragadj tollat, papírt vagy billentyűzetet, és válaszold meg a kérdéseket!

Az advent jelentése: eljövetel.

Kinek/minek az eljövetelére vársz ilyenkor?
Mindenképpen valami magasabb rendűre, akitől, amitől szívesen vennénk, hogy uralja az életünket. Lehet ez az Úr, Jézus, a fény, a szeretet, a pihenés, az öröm. Mi a Te válaszod erre?

Miből fogod tudni, hogy elérkezett hozzád?

Milyen érzés lenne, ha ez a vágyott magasabb rendűség uralná az életed? Mit csinálnál másképpen, ha ez megtörténne? Hogyan éreznéd ettől magad?

Készülj fel az érkezésre! Hangolódj rá!

Milyen könyvek, zenék, filmek segíthetnek, hogy elmédet erre a magasabb rendűre hangold?
Hajlandó vagy-e naponta 1-2 percet csendesen figyelni a benned levő magasabb rendűre, hogy kapcsolódhass vele?

Kivel akarod ezt a kapcsolódást megünnepelni és hogyan?

Kik azok az emberek, akiknek a jelenléte ezt a magasabb rendű energiát közvetíti feléd?

Ha megválaszoltad a kérdéseket, akkor már tudhatod, hogy miről szól számodra az advent, sőt azt is, hogy hogyan készülj fel arra a csodára, ami mindig veled van, ám nem feltétlenül veszel róla tudomást.

Örömteli készülődést kívánok❤️

Mit tanulunk az OB. 3. szintjén?

A One Brain tanfolyamok minden egyes szintjének megvan a maga sajátos helye, szerepe a képzési út során. Így bővülhet általuk a tudásunk, hogy közben elmélyítjük az addigi ismereteinket is. Így egyre mélyülő spirálban kapcsolódhatunk a One Brain alapelveihez, filozófiájához.

Ennek a szintnek a címe: A Testkód (Under the code). A nevében benne van a lényege: amit a fizikai testünkön látunk, amiket mondunk magunknak vagy másoknak, az egy-egy kódolt üzenet arról, hogy mi okozza a stresszt a számunkra. Mi az igazi ügy a problémánk mögött?

Ezt a kódot kezdjük el megfejteni az értő figyelem és a feltáró kérdések segítségével. Ahogy egy hallgatóm mondta: ez a legnehezebb feladat, mert nemcsak az a baj, hogy mi nem így kommunikálunk azokkal, akikkel beszélgetünk, hanem a legtöbben soha nem éltük át, hogy ennyire mélyen meg akarjanak minket érteni, hogy ilyen ráhangolódással figyeljenek ránk.

Az értő figyelem és a feltáró kérdések egyaránt jó szolgálatot tesznek nekünk abban hogy segítsük klienseinket az ügy meghatározásában, és ezt követően a megoldás megtalálásában is.

Külön figyelmet fordítunk arra, hogy világossá tegyük az oldásban megfogalmazott új választás, új belső párbeszéd, új cselekvés vagy viselkedés jelentőségét.

A kommunikáció gyakorlásán kívűl megismerkedünk jó néhány kódolt tulajdonságunkkal, amelyek komoly üggyé válhatnak, ha stresszbe kerülünk. Ilyenkor ugyanis megtagadjuk önmagunkat, és így elveszítjük az erőnket a helyzet kezeléséhez.

Mindezeken túl pedig folytatjuk a meridiánrendszer működését tükröző izmok tesztelésének tanulását is. Megismerkedünk az izmok nyirokáramlását támogató neurolimfatikus pontokkal, valamint a véráramlást segítő neurovaszkuláris reflexpontokkal is.