10 tipikus helyzet, amikor érdemes kineziológushoz fordulnod

Többször foglalkoztam már azzal, hogy milyen problémákkal nem dolgozunk kineziológusként. Nem kezelünk betegségeket, nem végzünk terápiás munkát. Ebben a cikkben 10 tipikus helyzetet szeretnék leírni, amikor érdemes kineziológushoz fordulni.

10 tipikus helyzet, amivel kineziológushoz fordulhatsz

Itt olvashatsz arról, hogy sokan miért nem mernek kineziológushoz fordulni.

Itt pedig arról, hogy hogyan döntheted el, hogy neked való-e a kineziológia?

  1. Kibillentél az egyensúlyodból:

    A stressz egyik leggyakoribb jele. Ilyenkor ingataggá válhat a hangulatod, kis dolgokon is felhúzhatod magad. Vagy éppen ellenkezőleg: csak „nézel ki a fejedből”, és nem is érted, mi zajlik körülötted.A kineziológiai oldás a maga stresszoldó eszközeivel segíthet visszanyerni a nyugalmadat, stabilitásodat. Támogatja, hogy tiszta fejjel átgondolhasd az ügyedet.

  2. Visszatérő, megoldatlan ügyek kínoznak.

    Megromlott kapcsolatok, családon belüli problémák, munkahelyi bizonytalanság, önbizalom hiány lehetnek ezek között vezető helyen. Ezek általában már régóta fennálló problémák. Az igazi gondot azonban az jelenti, hogy túl sokáig próbáltad homokba dugni a fejed. Így a nehézségek olyan nagyra nőhettek, hogy úgy tűnik lehetetlen megbirkózni velük.Egy jó kineziológus segíthet neked kibogozni az összekuszálódott szálakat. Így meghatározhatod, hogy hol fogj hozzá a változtatásokhoz, vagy éppen milyen új hozzáállás segítheti elő, hogy megoldódjanak ezek a problémák.

  3. Gyakran szembesülsz a beragadottság érzésével.

    Szeretnél változtatni, de nem mersz belekezdeni. Legyen szó akár párkapcsolatról, munkahelyváltoztatásról vagy éppen egy új vállalkozás elindításáról.
    Ez a bizonytalanság a stressz jellemzője.
    Természetesen ezer hihető kifogásunk van: „Túl öreg vagyok már, hogy párt találjak magamnak.” „Túl fiatal vagyok még, hogy megpályázhassam ezt a vezetői állást.”  „Három gyerekkel már úgysem vesznek vissza a munkahelyemre.” És inkább benne maradsz egy javíthatatlan párkapcsolatban, lecövekelsz egy unalmas munkahelyen, mert félsz a változásoktól.A kineziológia ilyenkor segíthet megtalálnod azt a biztonságos hozzáállást, amiből bátorságot és bátorítást nyerhetsz a változásokhoz, vagy megtalálhatod az örömöt és a megújulást a jelenlegi helyzetedben.

  4. Úgy érzed, hogy összecsapnak a fejed felett a hullámok.

    Túl sok a munka, a háztartás gondjai, a gyerekek és az iskola elvárásai. Azt sem tudod, hová kapj, hogy teljesíteni tudd mindazt, amit a környezeted szerint tenned kellene.A kineziológia segíthet oldani ezeken az elvárásokon a stresszt. Stressz nélkül pedig el tudod dönteni, hogy pontosan hogyan szeretnél ezeknek az elvárásoknak megfelelni, hogy tanulhass és fejlődhess általuk, vagy akár hogyan hagyd figyelmen kívül őket.

  5. Túl sokat vársz magadtól, maximalista vagy, ezért halogatod a számodra fontos célok megvalósítását.

    Ilyenkor pótcselekvésekkel töltöd ki az időt. Állandó facebookozás, email nézegetés, álmodozás, órákig tartó telefonbeszélgetések a barátnőkkel jelezhetik tünetként a halogatás jelenlétét. A sikertől vagy a kudarctól való félelem egyaránt szerepet játszhat ebben.A kineziológia segíthet, hogy oldd a stresszt a maximalizmusodon, örülni tudj az elért eredményeidnek, és merj akár kis lépésekben is előrehaladni a vágyott céljaid felé.

  6. Másokat okolsz a problémáidért.

    Kevesen tudják, hogy mások problémái miatt is lehetünk stresszben. Aggódhatunk miattuk, esetleg úgy érezhetjük, hogy az ő viselkedésük miatt érezzük rosszul magunkat.A kineziológia segíthet ilyenkor abban, hogy megtaláld ezekben a helyzetekben, hogy pontosan mi az, ami a te problémád. Hiszen mindannyian csak a saját ügyeinken vagyunk képesek változtatni. Felvállalva a saját felelősségedet, elindíthatod a problémás helyzetet a változás útján.

  7. A környezeted panaszkodik arról, hogy túl nagy nyomást helyezel rájuk az elvárásaiddal.

    Ez a probléma a nagyon okos, és mások jól-léte miatt aggódó emberekkel szokott előfordulni, akiket gyakran tekintélyként tisztel a környezetük. Ha ezzel küzdesz, akkor előfordulhat, hogy gyakran kéretlen tanácsokat osztogatsz, mindenbe beleszólsz, elvárod, hogy mindenki a te „szád íze” szerint oldja meg az életét. Ezáltal viszont túl sok felelősséget vállalhatsz magadra, ami gátolja, hogy előre haladj a saját ügyeidben, és rombolja a bizalmas kapcsolatokat.A kineziológia segíthet neked, hogy megtanulj bízni a környezetedben. Engedd hibázni a hozzátartozóidat vagy a beosztottaidat. Segítsd őket az önállóságuk elnyerésében. Így komoly megkönnyebülést élhetsz át, és a kapcsolataid is javulhatnak.

  8. Közömbössé váltál,

    amit talán úgy fogalmazol meg, hogy elfogadtad a helyzetet, de igazából csak beletörődtél. Leggyakrabban a fásultság, fáradtság, kiégettség érzésében nyilvánulhat ez meg.A kineziológia segíthet neked abban, hogy visszakapcsolódj az érzéseidhez, és rátalálj az igazi vágyadra, szándékodra: mit is akarsz ezzel a helyzettel kezdeni.

  9. Különféle félelmekkel küzdesz, és ezek akadályozzák, hogy elérd céljaidat vagy elvégezd a munkádat, esetleg élvezd a pihenésedet.

    Félhetsz a repüléstől, az autóvezetéstől. Túlzottan aggódhatsz a gyermekeid miatt.Egy jó kineziológus segíthet, hogy szembenézz a félelmeid okával, és túljuthass rajtuk.

  10. Gyakran vagy „ok nélkül” haragos, harapós, ingerült.

    A stressz jelei ezek. Rombolhatják a kapcsolataidat, bűntudatot okozhatnak neked indokolatlan dühkitöréseid.A kineziológia segíthet feltárni a valódi okot, oldani a stresszt, amitől könnyebb lesz a hétköznapok apró-cseprő kellemetlenségei között is megőrizni a nyugalmadat.

Ha magadra ismertél bármelyik pontnál, akkor keress minket elérhetőségeinken. Ha pedig érdekelnek a stresszoldó tippjeink, iratkozz fel 5 alkalmas stresszoldó email tanfolyamunkra.

Leave a Reply

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .